Aandachtspunten.

Aandachtspunten voor alle dag

Download dit lijstje om uit te printen of om altijd bij je te hebben op je tablet of mobiele telefoon. Het is het lijstje dat ook op de video verschijnt op de blog van 23-3-2014 (link) over het meditatie op school. Het is bewust in een word formaat zodat je zelf naar je eigen behoefte de grootte kunt veranderen.

Stuur het door aan je vrienden en kennissen zodat ook zij er gebruik van kunnen maken.

Download lijst

 

gedachtedoos

Download deze korte instructie om uit te printen of om altijd bij je te hebben op je tablet of mobiele telefoon. Het is de instructie die hoort bij de eerste oefening uit het boek Geluk op recept. Stuur het door aan je vrienden en kennissen zodat ook zij er gebruik van kunnen maken.

Bij deze meditatie ga je bewust naar je gedachten kijken en daar vervolgens wat mee doen. Door het regelmatig doen van deze oefening stijgt je bewustzijn dat je gedachten slechts bezoekers van jou zijn. Doe de oefening in het begin één keer per dag en later een paar keer per maand. Je zult merken dat er steeds minder gedachten in je hoofd ronddwalen. Bovendien zullen je gedachten ‘rustiger’ zijn. Een ander effect kan zijn dat je ongevoeliger wordt voor kritiek. Op die manier wordt u de baas van uw gedachten en gaat u beter functioneren.

(versie jan 2014)

Download
Lijst met tips uit "Geluk op recept"

tips voor meditatie

Download dit lijstje met handige tips om je meditatie effectiever te maken zodat je het kunt uitprinten of om altijd bij je te hebben op je tablet of mobiele telefoon. Het lijstje hoort bij het boek Geluk op recept. Stuur het door aan je vrienden en kennissen zodat ook zij er gebruik van kunnen maken.

Leg het daar waar je altijd mediteert en kijk er nog eens naar voordat je begint te mediteren.

klick hier voor de link.

 

Follow by Email
WhatsApp